FANDOM

BrawaDlaAdmina

Krzysiu bijący brawa adminowi za wybór pytań

Administrator - tajemnicza postać lubująca się w fekaliach oraz cyckach. W czasie miesiąca bez internetu jest odpowiedzialny za wyszukiwanie komentarzy oraz wrzucanie odcinków Zapytaj Beczkę do sieci. Publikuje on również w imieniu Krzysia wiadomości.

Ciekawostką jest to, dlaczego mimo posiadania przez Krzysia błęzbłędnego algorytmu, który działa samoistnie, Krzysiu nadal musi mieć dostęp do internetu, aby z niego korzystać. Chciał dowiedzieć się, dlaczego Krzysiu jest prawiczkiem, a więc specjalnie wybrał takie pytanie. Prawdopodobnie jest on gejem. Jednogłośna opinia wybrana przez administratora to "sex, muzyka, POLITECHNIKA".

TożsamośćEdytuj

Oficjalnie administratorem jest Łukasz Konatowicz, co zostało potwierdzone przez Krzysia w FAQ. Jednakże, ponieważ nikt go nie przeczytał, gdyż jest ono za długie, powstało wiele teorii na temat jego tożsamości. Ludzie myślą, że administratorem jest Natalia Berdys, Gimbus lub też sam Krzysiu, który oszukuje. Co by tu dodac A no tag : Zryjcie KUpee ! : Administrator :)

Beczka-Stub Ten artykuł to mała beczka. Jeśli chcesz ją powiększyć, rozbuduj go.