FANDOM

Tlo

Tło w odc. 61 - użyte po raz ostatni

Całun Beczki - charakterystyczne tło z serii Zapytaj Beczkę, wykorzystywane od odc. 9 do 61 (z wyłączeniem odcinków wyjazdowych). Jest szaro-białe, przedstawia zgeometryzowane wieżowce. Krzysztof zaniechał używania tego tła od odcinka #62, gdyż, jak to ujął, to nie tło zdobi program, tylko zajebisty golf. Gimbus utrzymuje, że Krzysiu zmienił tło, bo się sprzedał.

Całun

Krzysztof pokazuje Całun Beczki w odcinku 87.

Tło swoją oficjalną nazwę otrzymało w odcinku #87. Krzysztof zaprezentował je widzom, nazywając je jednym z najważniejszych artefaktów w historii ludzkości. Ujawnił, że osoba odziana w stare tło nabiera daru gimbusiarskiego humoru, charakterystycznego dla początków serii.

Ciekawostki Edytuj

  • Całun Beczki to tak naprawdę materiał bawełniany sprzedawany niegdyś w Ikei pod nazwą Charlotta Block. Wzór zaprojektowała artystka Åsa Ekström.
  • Wielu widzów Beczki uległo złudzeniu, że motyw z wieżowcami to fototapeta na ścianie, a nie płachta materiału. Krzysztof odniósł się do tego w odcinku #56, następnie odsłonił tło niczym kurtynę, by pokazać, że to nie jest ściana.
  • Gonciu odziany w stare tlo

    Krzysztof odziany w całun (odc. 87)

    Piosenka towarzysząca ukazaniu tła to Era - Ameno.