FANDOM

0d012c529b85966704821973c01a8a0f XL

Człowiek Warga (Maciej Dąbrowski, znany także jako Dombro) - znajomy Krzysztofa Gonciarza. Prowadzący programu Z Dvpy na kanale o tej samej nazwie. Jest kojarzony także ze Zduppingów oraz filmów z serii Rzeczy, które wkurwiają. Znany jest z kontrowersyjnego humoru. Występuje w niektórych odcinkach Zapytaj Beczkę.

Występy Człowieka Wargi w Zapytaj Beczkę Edytuj

  • Warga u beczki

    Człowiek Warga prowadzący Zapytaj Beczkę #79

    Warga w całości prowadził 79. odcinek Zapytaj Beczkę w ramach pierwszej serii Zastępstw podczas nieobecności Krzysia w Polsce.
  • Pojawił się na chwilę w 87. odcinku, po pytaniu "Dlaczego nie współpracujesz z innymi youtuberami? W polecanych masz tylko siebie". Nie zdążył zaprosić widzów do subskrybowania jego kanału, gdyż Krzysztof mu przerwał.
  • Wystąpił także w zapowiedzi odcinka #84 (krótki film o tytule Wytłumaczenie braku Zapytaj Beczkę?!), w której ogłosił, że Krzysztof zwichnął nogę. Chwilę potem Krzysiu przy pomocy kul wypchnął go z kadru.
  • Na życzenie widza pojawił się też na chwilę w odcinku #99, prowadzonym przez Cyber Mariana.

Ciekawostki Edytuj

  • Dąbrowski jest z wykształcenia reżyserem, kiedyś pracował m.in. w "Szymon Majewski Show".
  • Warga nagrał materiał na temat Raszyna, parodiujący Krzysiową serię podróżniczą z Japonii. Jego fragment pokazał wcześniej w Zapytaju #79.
  • Pseudonim Dąbrowskiego wziął się od dziwnej umiejętności, która pozwala mu naciągnąć dolną wargę na brodę.

Kanał Człowieka Wargi na YouTube Edytuj

https://www.youtube.com/user/programzdupy