FANDOM


EURO 2212 - Zapytaj Beczkę #32
Beczka32.jpg
Nr odcinka 32
Sezon 2
Data publikacji 14 czerwca 2012
Długość 9:55
Kanał TheBeeczka
Postacie Krzysztof Gonciarz
Gimbus
Poprzedni odcinek GIMBUS U WŁADZY - Zapytaj Beczkę 31
Następny odcinek NIC SIE NIE STAŁO - Zapytaj Beczkę 33

Jednogłośna OpiniaEdytuj

Bazyliony internautów zobaczyły poprzedni odcinek i wyraziły nawet bardziej jednogłośną opinię niż zwykle:

"Gimbus jest gejem." – RiplejPL

PytaniaEdytuj

  • Gimbus dlaczego Polska remisuje wszystkie mecze euro . Czy wgramy następny . – bareks1234
  • Krzysiu dlaczego w minecrafcie nie można uprawiać seksu? – zinko111000222
  • P Dlaczego mówi się chuj ci w dupe a nie dupa ci w chuja – 0wsigPL
  • Krzychu, może mi Ty mi odpowiedz gdzie jadą autobusem te wszystkie emerytki, rencistki i inne panie lat 70+ o szóstej rano (no bo chyba nie do pracy)? – TomBoyTomCat
  • [P] Dlaczego wszystkie małe dzieci śmieszy słowo "kupa" WTF? Przykładem jest mój brat ja mu powiedziałem cześć, on zaczął się śmiać i powiedział kupa WTF? – semi875
  • [P] Kto wymyśla kawały i dowcipy? – Marta Żmijewska
  • Co robisz że wymyślasz takie dziwne odpowiedzi chodzisz do pracy czy jak? – IsMyLife132
  • [P] Dlaczego Gimbus ma zamknięte oczy ? – Dravverr
  • Krzychu skoro martwi się nie żywią to dlaczego żywi się martwią? – LeSterMuzic
  • GDZIE JEST KRZYŚ?! GDZIE JEST KRZYŚ?! – ChuckFromPoland
  • Czy to prawda, że piszesz poradniki do gier ? – Exegiification
  • Krzysiu oglądasz "wideo recenzje" klocucha12? – 111tommo111
  • [P]Krzysiu dlaczego jak napiszę że na moim kanale są cycki to wejdzie dużo osób ? – TheMaticzan
  • P:Dlaczego dziewczyny sie caluja na powitanie i przytulaja? – kajetanowski
  • Dlaczego jesteś Polską gwiazdą YouTube'a a nie RedTube'a ? – Bastrandii
  • [P] Krzysiu, w szkole podoba mi się jeden chłopak, ale kiedy jebnęł*m mu w oczy galaretą nasze relacje pogorszyły się. Jak myślisz, co mam zrobić? – indieflavour
  • Gimbusie lub Krzysiu co oznacza slowo 'burżuazja' – RaqAlloneV12
  • Czemu ty zawsze ignorujesz moje pytania!!!!???!!! – FrendzeL222
  • Możesz mi wytłumaczyć o co chodzi z tym zapuszczaniem włosów u chłopaków ? Dla mnie to nie normalne... Pierdolone pokolenie biebera – DBzurek
  • Krzysiu czemu Jack Sparrow to Jack Sparrow? jak można nazwać pirata Jacek Wróbel? – misstwixchocolade
  • Krzysiu, masz flage Polski przyczepioną do szyby w aucie? – MiszardNRSL
  • Krzysiu dlaczego mówimy "bolą mnie plecy " a nie "boli mnie plec" – CEZARy29035
  • Krzysiu, jeśli ty jesteś trollem tego programu, to czy trzeba cię tępić? :D (Bo przecież Trolli się tępi XD) – AdrianGamePL
  • Krzysiu dlaczego wszyscy nie lubią "koko koko euro spoko",ale cały czas to nucą ?? – kubas984
  • Skoro Adam i Ewa byli biali to skąd wzięli się Murzyni? – VincentArdizzone
  • Krzysiu, dlaczego w nosie mamy dwie dziurki a nie jedna? przeciez przez jedna tez bys my mogli odduchac nosem. Pozdrawiam BUMFCKSZ! – Magda1996100
  • [P]Krzysiu czy istnieją szczere kobiety?? BUMFCKSZ – Shtoyerek

Podkład muzycznyEdytuj

  • Danosongs - Blue Devil Plain
  • Danosongs - The Boom Born Blues
  • Wolfgang Amadeusz Mozart - Sequentia (Dies Irae)
  • Danosongs - The Jump Bump

CiekawostkiEdytuj

  • Na początku logo "Zapytaj Beczę" było czarno-białe - Krzysztof chciał oddać honor zmarłemu niedługo przed publikacją odcinka wykonawcy słynnego trolololo, które to sam Krzysztof śpiewał na początku odcinków - Eduartowi Chilowi.
  • W tym odcinku Krzysiu nawiązuje do jednego ze swoich filmów, w którym wypowiada się o piosence Funky Filona i Kai Paschalskiej pt. "Mała Chinka". Filmik został później usunięty, podobnie jak wiele reuploadów samej piosenki jest notorycznie usuwanych z różnych stron internetowych.

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki