FANDOM

Gimbus (osoba)Edytuj

Gimbus – wyraz używany powszechnie do określenia ucznia "gimbazy". Geneza słowa jest na dobrą sprawę nieznana (bo naprawdę trzeba być jakimś gimbusem, żeby kojarzyć gimnazjaliste z autokarem tzn. autobusem), jednak mamy stuprocentową pewność, iż zostało ono rozpowszechnione dzięki mocy internetu, a mówiąc ściślej takim stronom jak Kwejk, czy też Facebook.

Ogólna charakterystykaEdytuj

Większość gimbusów jest w trakcie etapu nauki. Jednakże należy pamiętać, że gimbus, to nie gimnazjalista. Gimbus to stan umysłu. Zatem można tak nazwać osobę w każdym wieku, jeśli określenie to jest stosowne do jej poziomu mentalnego. No właśnie. Jak wygląda tutaj sprawa z poziomem mentalnym? Otóż nie jest tak źle, jak mogłoby się wydawać. Przeciętny gimbus jest na tyle rozgarnięty, że umie zachować się w obecności Pani dyrektor, albo pod okiem rodziców (okazjonalnie policji). Statystyczny 15-latek w oczach opiekunów jest wręcz aniołkiem w ludzkiej skórze. Komplikacje natomiast zaczynają się wtedy, gdy grupa gimbusów pozostawiona bez opieki wchodzi w reakcję z otoczeniem. Jest to jedna z najbardziej znaczących cech młodzieży.

Kim są Gimbusy?Edytuj

Gimbusem może być każdy młodzieniec o IQ niższym niż 80. Na społeczność gimbusów składa się kilka subkultur i grup: Gimbus obowiązkowo musi mieć komputer, by utrzymywać kontakt z innymi gimbusami. Musi mieć również pełno kumpli, którzy tak naprawdę są gimbusami którzy go nie lubią.

Najwymowniejszym przykładem gimbusa jest Gimbus.

GimbazeriaEdytuj

Ostatnio morderczym narzędziem w rękach gimbusów stał się internet. Każdy gimnazjalista, który ocieka szpanem musi mieć konto na Facebooku (Nasza - Klasa jest żałosna). Niektórzy robią to po to, aby uprawiać ostry trolling. Szczególnie modny zaczął być Puchałkę i tzw. zielone strony (Życie i Śmierć). Inną sprawą są fanpejdże, poświęcone Vansom, boskim chłopczykom, czy też równie boskim boysbandom, zbierające na siłę lajki od zakompleksionych dziewczynek i pokemonów.
Standardowe Gimbusy00:59

Standardowe Gimbusy

Po pierwsze, nikt tak jak oni nie potrafi "zdenerwować" ludzi wokół. Młodzież, dysponująca szalenie wyszukanymi żartami ubóstwia wprost naśmiewanie się z emerytów, meneli. Po drugie, gimbuzeria opanowała do perfekcji sztukę szpanu na picie piwa i jaranie szlugów (oczywiście wszystko po to, żeby zaimponować starszym paniom z kilkuletnimi wnuczkami na spacerze w parku). Gdy natomiast przychodzi co do czego nasi wielcy dowcipnisie i melanżowicze z miękkimi nogami jadą na komisariat, by zostać odebranym przez rozwścieczonych do czerwoności rodziców. Co prawda jest to korzystne dla naszych stróży prawa. Zawsze uda im się skorzystać ze skonfiskowanych procentów, zakupionych za pośrednictwem pana Mietka spod monopolu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki