FANDOM

Krzysztof Gonciarz (kanał)
KG-kanal2017.png
Aktualny awatar kanału - od stycznia 2017 r.
Data założenia kanału 29 kwietnia 2011
Poprzednia nazwa kanału Wybuchające Beczki (wybuchajacebeczki)
Pierwszy wrzucony film BojTok #2 - Gra o Tron, Tin Pan Alley
Aktualnie publikowane serie GONCIARZ Daily Vlog
Liczba subskrypcji 519.000 (stan na 25.02.2017 r.)

Krzysztof Gonciarz (niegdyś Wybuchające Beczki/wybuchajacebeczki) - najstarszy kanał Krzysztofa Gonciarza w serwisie YouTube, założony 29 kwietnia 2011 roku. Publikowane tam są różnego rodzaju filmy (vlogi, recenzje, relacje z wyjazdów, programy). Krzysztof kiedyś publikował tu wszystkie swoje filmy, ale z czasem komediowe treści przeniósł na kanał Zapytaj Beczkę, zostawiając na pierwszym kanale wyłącznie poważniejsze materiały i akcje sponsorowane.

Na kanale (od czasu jego weryfikacji) wyświetla się nazwa Krzysztof Gonciarz, ale w URL kanału nadal widnieje "wybuchajacebeczki"

Aktualnie ten kanał posiada ponad 519 tysięcy subskrybentów i ponad 94 miliony wyświetleń wszystkich filmów razem wziętych.  

Pełne logo.jpg

Logo kanału, proj. Staflo Studio

Kanał w 2016 roku doczekał się brandingu - powstało jego logo w kształcie trójkąta z wpisanymi inicjałami Krzysztofa "KG", przypominające przycisk "play". Trójkątowi często towarzyszy napis "gonciarz", zapisywany od małej litery. Napis jest bazowany na foncie Comfortaa. Logo pojawia się np. w intrze vlogów (specjalna animacja) oraz na grafikach kanału.  

Zawartość kanału Edytuj

Na kanale można znaleźć m.in.: 

Poza tym, Krzysztof opublikował tamże pierwszy sezon Zapytaj Beczkę. Potem, z myślą o tej serii, utworzył drugi kanał, gdzie do dziś publikuje wyłącznie filmy komediowe. 

GONCIARZ Daily Vlog Edytuj

26 kwietnia 2016 r. Krzysztof opublikował pierwszy odcinek swojej najnowszej serii codziennych vlogów zatytułowanej GONCIARZ Daily Vlog, od tamtej pory vlogi publikowane są nieprzerwanie. Format vlogów wzorowany jest na filmach Caseya Neistata. Seria ta jest spinoffem serii The Uwaga Pies Daily, które Kasia oraz Krzysztof prowadzili w 2015 roku w języku angielskim. Codzienne vlogi na The Uwaga Pies zostały zawieszone po 143 odcinkach. Były zbyt skomplikowane w realizacji i nie odniosły zbyt dużego sukcesu. Dlatego Krzysztof postanowił ulepszyć ten projekt, upraszczając założenia (np. ograniczając liczbę ujęć na dzień). Jego celem było, żeby "ta seria była najlepiej wyglądającą serią vlogów na świecie".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki