FANDOM

Miesiąc bez internetu - prowadzona przez Krzysztofa Gonciarza akcja pozbawienia siebie dostępu do internetu na okres jednego miesiąca w dniach od 1 do 31 stycznia 2013, codzienne vlogi z przemyśleniami na ten temat publikowane były w jego imieniu przez administratora (który bardzo lubi dowcipy o kupach).

PracaEdytuj

Praca to prymitywny sposób spędzania wolnego czasu, jednak pozbawiając się internetu, Krzysztof jest zmuszony wykonywać swoje obowiązki bez jego pomocy. Opowiada on o swoich perypetiach i przemyśleniach związanych z powszechnością internetu.

Cel akcjiEdytuj

Krzysztof twierdzi, że robi to ze względu na siebie. Przyznaje że bardzo chętnie zobaczyłby taki projekt realizowany przez kogoś innego, a że chętnych nie było, wziął sprawy w swoje ręce. Dodatkowy czas wykorzystał w celu popracowania nad kondycją oraz pracą nad rozwojem osobistym. Chciał też sprawdzić, w których sytuacjach Internet jest naprawdę niezbędny, a kiedy tylko nam się tak wydaje, że tak jest. Do tej pory zdążyliśmy dowiedzieć się jak sprawdzić stan konta w banku, odszukać informacje o sklepie bez dokładnych danych, zamówić produkt telefonicznie, zakupić rozkładówkę w Żabce oraz zrobić przelew pocztowy za zakupioną grę bez dostępu do internetu.

Kuchnia i vlogiEdytuj

79633.jpg

Krzysiu poleca książkę "The 4-Hour CHEF"

Aby nie oszaleć z braku dostępu do informacji, Krzysztof udał się do kuchni w celu nauki sztuki gotowania. Czerpał wiedzę z książki pt. "The 4-Hour Chef".
Beczka-Stub.png Ten artykuł to mała beczka. Jeśli chcesz ją powiększyć, rozbuduj go.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki