FANDOM

I-boiron-oscillococcinum-30-dawek-po-1g.jpg

Opakowanie pierwiastka

Oscillococcinum (wymowa wg Krzysia: Oscilococillum) - zaginiony pierwiastek chemiczny bardzo rzadkiego metalu używanego w starożytnej Atlantydzie do produkcji kulek analnych. Krzysiu jest zbulwersowany, że nazwy nie da się wymówić. Lek psychogenny.

(Nie)Całkiem Naukowe FaktyEdytuj

8 stycznia 2013 roku najtęższe umysły z Uniwersytetu Nauk (Nie)Całkiem Poważnych im. Heinza Riegela Dundersztyca w Bartoszycach Górnych, po wieloletnich badaniach pod względem chemicznym Oscillococcinum umieścili ten zaginiony pierwiastek na układzie okresowym Mendelejewa. Nadano jej wtedy oficjalnie nazwę „Oscillococcinum Gonciarza”, lecz mówi się tylko Oscillococcinum, nie wiadomo dlaczego. Związku z nietypowymi właściwościami chemicznymi oraz masą atomową jest na razie jedynym pierwiastkiem leżącym samotnie na układzie okresowym, również dzięki czemu został mu przyznany numer porządkowy „0”. Na cześć jego odkrywcy i popularyzatora, Goncia, pierwszą literą jego skrótu jest „G”, a drugą literą jest natomiast „O”, pochodzi ona od pierwszej litery słowa Oscillococcinum, czyli potocznej nazwy pierwiastka. Ciekawostką jest to, że skrót tej substancji jest jednym skrótem na układzie okresowym składającym się samych dużych liter.
D.png

Oscillococcinum Gonciarza na układzie okresowym pierwiastków

Dzisiejszy uczeni dochodzą do wniosku, że Oscillococcinum ma właściwości halucynogenne i silnie odurzające oraz uzależniające. Wzmaga część umysłu odpowiedzialną za kontakty seksualne, poprawia wzrok, reguluje w ciele ilość hormonu odpowiedzialnego za homoseksualizm, i zaczyna go tolerować. Jest silnie radioaktywny, co prędzej czy później powoduje zmianę w czarodziejską latarkę do otwierania zamków samochodowych. Z najnowszych badań wiemy, iż Krzysztof jest uzależniony od silnych środków zawartych w wyżej wymienionym leku, jednak wywartego na niego skutki nie są do końca znane.

Teorie SpiskoweEdytuj

  • Jedna z teorii spiskowych głosi, iż Ukulele Śmierci oprócz swoich tajemniczych mocy, którymi obdarza Krzysia oraz karze inne osoby, które na niej zagrają, posiada również zdolności manipulacyjne kontinuum czasoprzestrzennym, co wyjaśniłoby istnienie Oscillococcinum w naszym świecie pomimo braku dowodów istnienia Atlantydy oraz możliwości tak wczesnego powstania kulek analnych. Teoria ta nasuwa również pytanie, czy Oscillococcinum zostało przewiezione do naszych czasów przez Krzysia, czy przez tajemnicza istotę, o których mowa jest w negatywnych właściwościach Ukulele Śmierci. Nasuwa się również myśl, czy owa tajemnicza istota była ówczesnym posiadaczem ukulele. Spiskowcy oficjalnie nie wystawili swojego stanowiska na powyższe pytania.
  • Mówi się, że dzięki trudnej nazwie nikt, kto wszedł w posiadanie wiedzy dotyczącej Oscillococcinum nie był w stanie się nią podzielić, ponieważ nie dał rady przekazać jego nazwy innym. Udało się to dopiero z wykorzystaniem kulek analnych oraz ananasów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki