FANDOM

Prawa Beczki  – prawa dotyczące głównie internetu sformułowane przez Krzysia w Zapytaj Beczkę. Na razie znamy tylko cztery, ale opis odcinka #30 wskazuje, że początkowo miało się tam pojawić jeszcze jedno prawo, lecz zostało wycięte lub nieoznaczone jako jedno z nich.

Prawa Beczki:

  1. Niemożliwe jest stworzenie w internecie filmu, który będzie miał tylko łapki w górę (bo zawsze znajdzie się jakiś ćwok, któremu nic się nie podoba) – pierwsze Prawo Beczki, zostało ogłoszone w odcinku #28.
  2. To, co dzisiaj jest dziwną częścią YouTube'a, za tydzień będzie biznesem w internecie – drugie Prawo Beczki, ustalone w odcinku #30.
  3. Suchar to najwyższa forma żartu (Suchar zawsze zrodzi więcej śmiechu, niż żart, który jest śmieszny, bo jeśli żart jest śmieszny, to śmiejemy się z tego żartu, a jeśli żart jest nieśmieszny, to śmiejemy się z osoby, która go mówi oraz kurtuazyjnie śmiejemy się z tego żartu, żeby nie było jej przykro) – trzecie Prawo Beczki, o którym świat dowiedział się w odcinku #33.
  4. Drogi alkohol dla smaku, tani dla najeby (półśrodki są dla frajerów) – czwarte prawo ustalone w odcinku #54.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki