FANDOM

WebShows: Sekrety Wideo W Internecie - nowe dzieło autora “Wybuchających Beczek” to dobrze przemyślany zbiór praw i zasad rządzących webwideo. Książka, w której zebrano wszystkie najważniejsze aspekty tworzenia sieciowego wideo, podzielona została na trzy części, z których każda teoretycznie przeznaczona jest dla jednego z “fachów” twórcy wideo w Internecie – prezentera, producenta i redaktora. Natomiast w praktyce wiele tematów się mocno przenika, o czym autor wspomina już na samym początku. Dzięki przejrzystemu spisowi treści czytelnik może łatwo i wygodnie przejść do interesujących go w danym momencie tematów, chociaż oczywiście najlepiej jest przeczytać książkę od początku do końca. Nie powinien to być żaden problem nawet dla kogoś, kto książki czyta tylko z pistoletem przy skroni. Powodem tego są wstawki z poradami lub nieco bardziej szczegółowymi treściami dotyczącymi omawianego w danym momencie tematu oraz wypowiedzi znanych YouTuberów i ludzi z branży sieciowego wideo. Tekst jest dzięki temu bardziej dynamiczny. 
Webshows.png

Chociaż „WebShows: Sekrety Wideo w Internecie” zawiera dużo przydatnych porad, nie można nazwać tej książki poradnikiem. Nie znajdziemy w niej bowiem opisów stuprocentowo sprawdzonych rozwiązań na sukces. Nie ma w niej również odpowiedzi na często powtarzane pytanie „jak się wybić”. To książka skierowana do inteligentnego odbiorcy, który na podstawie różnorodnych przykładów potrafi opracować własne, dopasowane do swoich potrzeb rozwiązanie.  Tworzenie internetowego wideo to w dużej mierze praca nad samym sobą, a popularni twórcy budują swój sukces na różnorodności. Być może dlatego, w sieci po prostu nie ma uniwersalnej metody na „wybicie się”, więc siłą rzeczy takowej nie znajdziemy również w książce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki